Telefon z systemem Android: podczas rejestracji aplikacja ADAX WiFi nie znajduje grzejnika
1. Upewnij się, że rejestracja grzejnika przebiega wg następującego porządku:
1.1. Przejdź do Dodaj urządzenie >> Dalej >> Wybierz swój produkt (Add device >> Next >> Choose your product);
1.2. Wybierz odpowiedni termostat w aplikacji: ADAX WT lub ADAX WT2 (WT+BLE) i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
2. Spróbuj zaktualizować aplikację ADAX WiFi do najnowszej wersji.
3. Spróbuj przeprowadzić rejestrację używając innego telefonu iPhone lub telefonu z systemem Android.
4. Jeśli to nie pomoże, zwróć się do nas, podając identyfikator klienta, nazwę grzejnika i bazową wersję oprogramowania grzejnika.
PANELOWE GRZEJNIKI ELEKTRYCZNE
Do ogrzewania pomieszczeń mieszkalnych, usługowo-handlowych i innych.
Informujemy, że używamy plików cookies na tej stronie. Zgadzając się, kliknij przycisk "Akceptuj" lub przejdź dalej. Możesz anulować swoją zgodę w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej i usuwając zapisane pliki cookies.